Feel gooood

Jag och R var uppe lääänge, vi hade trevligt.

Vaknade vid 2, käkade pizza till frulle. Sen drog vi ner till ica, köpte kakor, nutella, cola och kladdkaka.
Härlig start på dagen!
Men ibland behövs de faktiskt.

Drog hem, käkade och sen blev det att fara till Luleå och köpa en bil med daddy. Ful var den!
Vidare till stan och hyrs film och sen ut och träna med hundarna en timma. Så jävla duktiga dom var idag!
Helt sjukt, har aldrig sett Aqua såååå snabb och hon sprang flera felfria varv.
Irene var också super duktig, hon har verkligen fått upp farten, en riktig vinnar hund på G!
På Lördag får vi se om all träning har gett resultat, Irene tävlar inte i helgen, men nästa.

Kom hem, såg i taket lyser stjärnorna. Fan vad jag grinade!

Sen drog jag ut och sprang(!?) fick nå cp ryck..

Och jag är allmänt på bra humör, livet känns så jävla bra just nu, dunno why, guess it´s gooood (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0