Rebecka är diskret..

Hann inte blogga imorse, försov mig. Mamma säger alltid att jag ska slå av mobilen på natten, men det tycker jag är blä.Hade inte slagit av den inte, behöver inte för pappa. och tur var det. För det var Foppa som ringde och väckte mig imorse.

Skola idag då. Först medlingsmöte, sen HK, jag och Foppa gjorde palt och han gjorde illa mig, ajaj:)
Sen skulle det ha varit spanska, men nae det blev inget. Chill, började halv tio och slutade tolv. Great!
Och nu är det så att Rebecka har lite svårt med att vara lite diskret. Det blir pinsamt ibland. Men hon är söt iaf:)
Men skulle till stan med Sara och Vican, så fick vänta i skolan till 2. Linda-Marie sa att jag måste lära mig att säga NEJ till killarna när dom bråkar. Bäst jag börjar öva;)

Efter skolan gick vi in till stan och fikade. Sjukt längesen jag avr med Sara och Vican. Sen gick vi runt lite på stan, köpte en liten väska, men hittade typ inget annat. For hem och nu måste jag plugga spanska till imorron. Blä, less på spanska. Funderar seriöst på att börja läsa Sv/ Eng ist.





You Light up my day!

Kommentarer
Postat av: millan

allt har sina för- och nack delar. sve/eng är chill nu men man får inga poäng för de när man ska söka till gymnasiet. :/

XOXO

2009-01-21 @ 19:25:49
URL: http://hurskadetsluta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0