The Changeling

Wow! Vilken otroligt bra film. Mycket bättre än jag trodde.  Det var nog en av dom sorligaste filmer jag har sett. Det var typ tio pers på bion så jag och Rebecka låg ner och grinade nästan hela filmen. Ett tag gjorde det jätte ont i magen för att det var så hemskt. Helt sjukt att det har hänt på riktigt, det kan man inte riktigt fatta.

Alla borde se filmen för det är en otroligt bra film. Det handlar om en mamma och hennes son. En dag när hon kommer hem från jobbet så är han borta. Efter några månader säger polisen att dom har hittat hennes son. Och när dom träffas igen så säger hon att det inte är hennes son. Polisen anser att hon är psykisk störd och skickar in henne till psyket.
Men hon ger ändå inte upp.

Nu ska jag inte berätta för mycket. Men se den!



- That´s not my son,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0