Thats the way it is

Nu är det så här att jag och Jenka har planerat. Framtiden. Min är nog liiite bättre;)
Jag ska gifta mig med en hockeyhunk som går på våran skola sen så får vi 2 barn. De ska heta Teo och Troy. Jag har alltid tyckt att det är töntigt att döpa barnen till namn som börjar på samma bokstav, men erkänn att Teo och Troy är söta namn?:)
Sen så ska jag även ha en wildboy på fritiden. I know who he is.

Jenka kommer att gifta sig med en lite mindra bra kille. Men han är också bra. Hon får min tillåtelse liksom. Hon ska ha massa barn och bo i en husvagn. NOT! :)
Hon ska ha 3 söta barn, kommer inte ihåg vad dom skulle heta:S


Men innan vi gifter oss och skaffar barn så ska vi fara och ragga. Vet ni vart vi ska ragga? Nej, de vet ni inte:)
Vi ska ragga i Skogså. Helt perfekt. HAHAHAH JENKA, inge konkurans:P


Edit

Jenkas barn ska heta theodor, vanessa & claudia jaconelli.

Kommentarer
Postat av: jennifer

hahahaha min man e bättre än din ;) lättt! feta framtidsplanerna

2009-01-13 @ 21:20:37
URL: http://jjenniferbbackman.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha jaha jaha jaha :( då e ju våra planer helt broken ;/ dammmmmmmit. :(

2009-01-14 @ 21:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0