People changes, get over it

Nu är jag hemma igen. Skolan idag var ganska lugn.  No- redovosning med Ullis, fotboll på idrotten. Men matten var klart bäst.
-Jag ska säga till min pappa att du har telefonsex med mig!
Haha ja, massa såna repliker och lite stripning också. Men så äre om man går i en lite udda klass:)

Idag så har jag även funderat på att byta efternamn, till vilket är hemligt. Har 2 alternativ. Ett låter bättre än det andra. Men vem vill inte ha en snygg man liksom?

Sen gick jag iaf till stan och fikade med Rebecka och Jenka. Mysigt.
Och efter det drog jag och Rebecka till Foppa. Han var helt galen idag.
Var hos Rebecka ett tag också, och sen for jag och pappa till stan och köpte en jacka. Bilder kommer senare när jag har orkat fota.

People change, and nothing last forever..


Haha jag, i typ 4:an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0