Nu åker jag

Nu ska jag bara byta om och sen far vi och tränar. Linda och jag.
Pratade med pappa nyss, inga divafasoner sa han. Jag fattade ingenting, men tydligen hade jag varit lite divig förra året.
Inget jag kommer ihåg iaf. jaja, får väll se till att inte "diva" mig för mycket då.
Det här med diva. Jag tror att folk har fått lite fel uppfattning om mig. Jag är faktiskt inte alltid så där som jag kanske är i skolan ibland. Så det så!
Nu vet alla det. Fick bara lust att berätta det, för man vet ju liksom aldrig vem som läser bloggen.


Förra året.

i Don´t think about you constantly.. Well, maybe i do.

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

www.tyrassusans.blogg.se (:



En blogg där du kan läsa om två unga 12 års tjejer och deras liv x)

2009-01-22 @ 21:32:25
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Vilken härlig bild

2009-01-25 @ 09:16:05
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0