möten, möten, möten och möten

Äntligen hemma!
Dagen började med medlingsmöte, de fotade lite, och fotona är redan uppe!
Direkt efter det så blev det elevråd. Massa onödigt snack, men elevrådskongress, får väll se hur det blir med den.
Sen skynda till HK:n jag och Vican började 45 min senare än alla andra, man var klara samtidigt.
Sen var det spanska, har pratat med läraren nu och så. Det gick super bra.

Efter skolan gick jag, Vican och Jennifer in till stan. Käkade på Frasses, jag spillde massa krydda...
Sen blev det ungdomsråd. Skit skoj! Dom har mycket pågång kan jag säga.
Sen blev det att dra till nästa möte. Agility.
kurser hit och kurser dit. Massa regler, ännu mer kurser.. Blir väll iaf kanske att vara hjälpinstruktör.
Hur orkar folk sitta i massa möten hela dagarna!?
Jag trodde jag skulle dö av trötthet i slutet, för det är verkligen inte bara att slappa på möten.

Nu är jag iaf hemma. Har världens huvudvärk och det är fortfarande massa saker jag ska göra.
Men jag gillar att göra saker, ska iaf börja med att äta, för säkerhetensskull;)


Jag funderar på att göra en checklista!

Kommentarer
Postat av: carrro

bra blogg :)

2009-01-28 @ 23:21:08
URL: http://caaarolineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0