Morgonprat

- Pappa, ska jag rasta hundarna på morognen i morron?
-
Om du orkar så vore det ju bra.
- Klart jag gör!

Så lät det i tv-rummet igår kväll.

-LINA! Nu måste du gå upp!
- NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEj...
- JO, annars hinner du inte gå ut med hundarna.
- Pappaaaaa... Jag vill inte gå ut med dom..
- Men du sa att du skulle göra det så nu måste du.
- aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag vill inte...

Så lät det imorse, och jag gick ut med hundarna..
Nu måste jag hitta nått att ha på mig idag.
Slutar vid halv fyra..
Pussssss:)


Kommentarer
Postat av: Vicke

det var bra att du gjorde som du hade sagt

2009-01-20 @ 16:25:32
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0