Min doggy är bäst

Nu är jag hemma igen. Är sjukt glad! Träningen gick jätte bra. Mycket bättre än vad jag hade trott. Karro lyssnade, hade ögonkontakt och gick fot.Kan det bli bättre?
Hon var inte ens sur mot andra hundar.
Efter ett tag blev hon lite less, så gick ut och lekte med henne i snön. Rebecka och klara kom ett tag. Brottades lite med Rebecka.Då sparkade hon mig på privata ställen;)
Sen kom jag på en rolig sak! Rulla ner för backen. Det var svin kul! ja, ibland är man barnslig, men jag är ju bara 14;)
Pratade lite om snyggingar också, Rebecka jag vet att du tar tunika imorron.

Nu ska jag äta lite och sen duscha.

Imorron blir det att vara med Rebecka. Vi skulle till.. eh.. Glömt vad det heter.. Ligger iaf nära Erikslund. smart.
Och det blir väll att våldsgästa folk, det gillar vi! Så bäst att ni aktar er. Eller nån som vill att vi ska komma? :)


Rebecka:)

Klara:)

Happyface:)




Can't You See It Baby You've Got Me Goin' Grazy

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejj lina. hur haru fått så där med bilderna där uppe och kunnat skriva på dom? och hur fick du dit dom? jag förstår inte hur jag ska få dit en bild jag vill ha :) kraam sanna

2009-01-23 @ 12:31:01
URL: http://sannaakerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0