Luleå

Idag blev det att åka till Luleå med Linn. Vi började emd att äta. Som vanligt. Sen gick vi på nästan alla affärer i Luleå. Jag hittade 2 tunikor,en bh och en tröja. När jag stod och provade kläder, mitt i allt så kom det en gubbe och bara slet upp dörren. Dom borde skaffa lås på dörrarna till provrummen.
Sen köpte vi milkshake, den är sjukt god på det stället. Sen for vi hem. Kilalrna i Avan är sär:)

Kom hem och då skulle vi till stan och äta. chill. Sen for vi och köpte Daimtårta, mina föräldrar är helt sär. Vi tävlade om vem som kunde hitta den först. Mamma vann..
For iaf hem och  fikade. Nu nöter hela familjen GH, jies vi är coola:)
Men jag kan ju iaf spela på medium nu. Det är duktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0