Karro

Träningen gick super bra! I början iaf. Karro var med och lyssnade. Hon följde, hade bra ögonkontakt, bra fart och allt sånt. Det är synd att hennes kondis inte är så bra än. Hon orkar inte lika mycket som Aqua. Men det kommer väll senare. Fast det är ganska bråttom med konidsen, hon ska ev. ha valpar senare iår och då vill jag att hon ska ha bra kondis så att hon snabbare kan komma tillbaka efteråt.

Fick veta en rolig sak idag också. Men ingen annan vet att jag vet de. Kanske är en överraskning till mig?
jag gillar det iaf! LOVE, LOVE, LOVE
(Det har inte med killar att göra)

Idag kom även Tasseriets nya hemsida ut. Här hittar ni den.


Perro de agua espanol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0