I can´t trust you anymore

Försov mig imorse, men det löste sig. Hade typ 4 lektioner idag. Sen gick vi in till stan. Blev lite sur på Anton ;)
Gick runt och kollade lite. Chockladdrink!
Sen for vi till Rebecka. Lagade mat, det blev tacopaj med sallad och natchochips.
Super gott, nu rullar vi fram.

Vi hade ju tänkt köra en våldsgästning, men då måste folk liksom ta och logga in på msn och ge mig sitt mobilnummer.
Ajja, vi får väll se hur det blire med de.
Om det inte blir han så blir det väll nån annan(;

Just ja, nu vet jag vem som är en riktig vän och vem som inte är.
Skärp er tjejer. Håll käft om sånt ni lovat..
Vi får väll se hur pinsamt det blir på måndag, men överlever nog.
Rebecka lär få flera samtal på söndag kväll om hur mycket jag saknar han osv. men hon är van:)

Puss:)


Hej, vi gillar grenar i ansiktet:)

Du, jag har hört om dina magrutor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0