everything will be alright

Hoppas att alla hade ett gott nytt år! Mitt var väll sådär.
Vi hade några trevligt stunder:)
Men de vart lite bråk inatt. Hemskt. vart så less så på morgonen ringde jag till pappa å sa att han fick komma och hämta mig.  Hade sjukt mkt skuldkänslor. Efter några timmar ringde vi och pratade med mamma. De kändes sjukt mkt bättre. Så det blir nog bra.

Sov i 4 timmar, Och nu ligger jag och pratar med världens sötaste rebecka.


Just ja, Idag fyller min blogg ett år! Grattis till den! ;)


Bilder från igår kommer snart:)

Kommentarer
Postat av: Andie

Ja men då passar jag på att gratulera din blogg på födelsedagen ;-)

Gott nytt år!

2009-01-01 @ 20:48:44
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0