Det blir bra ska ni se

Första lektionen var NO. Jag fick visa mina konstnärliga skills. RITA! Det blev finfint.
Sen hade vi svenska läsning, läser en jätte bra bok just nu, men kommer inte ihåg vad den heter.
Sen var det SO- redovisning, det gick faktiskt bra. Gerda gillade det. Hon fyllde år, så vi sjöng för henne och hoppades på MVG, men henne går det inte att muta;)
Sen var det lunch, jag och Jennifer åt Sås och potatis (INTE tvärtom)
Idrott, innebandy, alltså våran klass.. Foppa hade klösmärken.. Inte mitt fel iaf:)
Jag hade blåmärken.
Sista lektionen var matte. Hände lite andra saker också, mend et håller vi utanför bloggen.

Just ja, Oskar var dum när vi vänta på bussen. Pinsamt!

Kom hem, då har mamma och Mats lagt nytt golv:O
Har precis rensat och städat hela garderoben.
Nu ska jag äta lite, fixa mig och sen åker jag in till stan och möter Jennifer. Vi ska gå på bio.


Sötissssss Jenkizzzzzzzzzzz;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0