Chipsmannen, hiss och happyface

Skola ifag. Fy fan vad jag har skrattat! Jenka (JENNIFER!) HAhah;)
Vi fick åka hiss, den ni! CHIPSMANNEN!
Idrotten var bäst, du måssssste vinkla!!

Efter skolan gick jag till stan med JENNIFER och Sara. Köpte ett hårspray och en födelsedags present åt Åström.
For och fixade mig och sen blev det middag med alla tjejerna i klassen.Jätte kul. Det är första gången som alla är med. Shit vad vi har skrattat och ätit. Vi rullade typ hem!
Först åt vi på chili chili och sen drog vi till Frasses och käkade vi glass(Y)
Vi hade ju våra funderingar när vi åt. JENNIFER, ska vi nödlanda flygplanet?;)
Haha och roliga sms, WE looooove them. Faktiskt så stannade vi så att jag skulle kunna läsa dom.

Sen blev det ju lite happyface åsså. Skadeglädje? TYP!

Orkar inte skriva mer, och bilder kommer när JENNIFER har orkat ladda in dom.
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs:)

Kommentarer
Postat av: jennifer

HAHAHAH först fattade jag inte varför du skrivit mitt namn med STORA bokstäver, men nu förstår jag! vi har ju en deal :D WOHO hehehehe, puss ;-**

2009-01-26 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0