BAAAAANG

07:00 imorse steg Agness genom dörren. Ja, jag kanske behöver live väckning?
Första lktionen avr NO, vi höll på med speglar, läraren sa på ett annorlunda sätt att jag kollar mig mycket i speglar. Sen pratade vi om regler och om jorden. På gympan spelade vi volleyboll. Haha Anton var bäst. Han skulle slänga sig och slå på bollen, planen var att landa på en tjock madrass, men han missade hela madrassen och BANG ner i golvet. Shit vad vi skrattade!
Sen gjorde vi ju bort oss i korridoren också. Kim och TK låg på bänkarna, vi trodde att dom sov så vi ba: Men åååh vad gulligt!
Sen visade det sig att dom inte sov.

Sen gick iaf jag och rebecka in till stan. Jag köpte ett läppglans, en maskara och en brunkräm. Vi käkade på Frasses också. Smalt, vi vet:)

Nu har vi precis köpt godis å ska göra oss i ordning. Vi ska dra på bio. Changling tror jag den hette, verkar sjukt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0