Aqua,Karro och Irene

Jag har bestämt att jag inte gillar drömmar! Igår hade jag värsta bästa drömmen, men jag vet att den aldrig kommer att bli sann. Och inatt hade jag en mardröm, och vem gillar såna liksom?

Sov morron idag till tjugo i tio. SO,skriver om trafiken i finland, super intressant..
Sen engelska, läsa bok, duktig som man är så är man på nivå 5 av 6(;
Slöjd och spanska.
Var på stan med Jenka. Frasses(Y)
Kollade lite i affärer, men alldeles för lat för att prova nått.
For hem, nu ska jag äta lite och sen blir det träning.Är super taggad!
Idag blir det lydnad med hundarna, och på söndag agility.
Är det nån som bor i närheten eller nått så är det ju bara att komma en sväng till Erikslunds ridhus, mellan 19- 22

Pusss:)



Bild 1: Irene, yngsta hunden. Tränar ingenting med henne, men hon är sjukt smart!
Bild 2: Aqua, den jag tränar och tävlar mest med. har en pinne i hopp och en i agility klassen. Vann U-DM 2007. Hon är snabb på banan, Känner att min kondis måste bli mkt bättre i år.
Bild 3: Min lilla Karro, fick henne när jag fyllde 13. Hon är den mysigaste vovven jag vet! Och ni måste erkänna att hon är den sötaste av dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0