Ägd av eliten

ELiten is back. Ja IKEA, känn er ägda! Jag lyckades sätta ihop mitt nya skrivbord. Det tog dock 2 timmar och är typ 60X60 men iaf.
Skolan idag var tråkigt, men idrotten var kul. Jag och Jenka har en egen låt. Eller typ 2. "Fönstret står öppet och månen lyser"    Och    Du är det vackraste jag vet  drömmar om dig gör mig så het"

For hem med Linn spelade GH , drack cola och åt chokladpudding. Sen for jag till pappa. Var tyå på världens sämsta humör. Och det blev inte bättre när jag skulle ta alla mina saker från bilen, först ramlade min väska ut ur bilen. Sen när jag går och bär 2 väskor,en data och 3 påsar så går en påse sönder så allt åker ut, då ska jag böja mig ner och ta upp den så går en till påse sönder. Då blev jag less. Ställde mig och Skrek. Det behövs ibland:)
Sen skulle jag ju bygga ihop skrivbordet, då blev jag less igen. Tur att Rebecka ringde, då lugnade jag ner mig.

Nu ska jag ut på långpromenad med hundarna. Ska ta en i  taget. Hoppas att jag inte fryser ihjäl.


PUSsssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha, två timmar! clever du är lina ;-b

och jag nöter låtarna än ;-o kan hela nu! haha

2009-01-17 @ 00:13:30
URL: http://jjenniferbbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0