Sötaste skrattet ever.. typ..

Sov morgon till typ tio idag.
hade SO, gjorde klart alla frågor och så. Sen hade vi elevråd med rektorn. haha jani, det gick hett till och jag skrattade så jag började grina. Men det blev ganska uttjatat. en och en halv timma, med samma ord!
Sen skyndade jag och Vican oss att äta lite, hade ett klassråd på en timma. Pratade om att det varit ganska stökigt i våran klass sista tiden. En i klassen hade ju sina argument, Åh vad less jag blev på den personen! (Och nej, Carro det var inte du)
Sista lektionern var slöjd. jag håller på att göra en påse eller nått sånt.
Slutade 2, väntade på Rebecka, vi for in till stan, handlade lite och sen for vi till henne.
Kolla lite tv och så.
For hem, var super duktig och lagade mat, tacos blev det (:

jag har liksom kommit på vem som har det sötaste skrattet ever också.

Nu ska jag plugga lite och sen ska jag och träna.

Puss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0