Todayyy

Mitt internet har inte funkat förrens nu,.

i lördags kväll så kom iaf Foppa förbi ett tag, vi bakade, såg tv och var ute och spionerade. Foppa dödade oss nästan åsså ;)

I Söndags tog vi det mest lugnt, Jennifer åkte hem vid fyra, då städade jag upp lite i huset och sen for jag på träning.
Hjälpte Catrine lite med sin Pumi och sen följde jag med henne hem och kollad epå hennes valpar och hästar.
Pappa och Marita kom hem också, dom var ju inte så glada på mig..

Idag vare skola, ganska lugnt. Idrotten var iaf kul, Carro och Ullis hade riktigt damp, jag skrattade så mkt så jag började grina. Jag tryckte upp en boll i käften på Carro :)
Sen for jag in till stan ett tag, köpte en tröja och chillade lite.








När du har varit i alla vrår och du har testat allt som går och när du tröttnat, kom ihåg mig då

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Råkade slinka in här för att titta runt lite. Trevligt. Fin och bra blogg du har. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-17 @ 09:47:43
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Sara

hej :)

följ gärna min blogg via bloglovin

2009-02-17 @ 15:36:09
URL: http://saraotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0