jag jobbar på att fixa locktång

Jani, nu är jag trött. Undra varför? ;)
Nu har jag iaf 2 st som ska skriva en bok om mig och jag ska bli badvakt.

Matteprov på morronen, fick godkänt iaf.
sen svenska, läste en bok. So såg en film och sen visade jag mina skillls, sa allt jag visste om Napoleon.
Sen hade vi idrott.

Sen gick jag och Rebecka in till stan , började på Frasses(Y
 Kollade vi runt lite, såg ungen som man spottar på också, hahah mobbat!
Sen köpte vi b&j.
Rebecka, känns det bra för dig ? Rebecka under skrivbordet liksom.
Åsså datanördarna ofc
  for hem till Rebecka, hon tripplade mitt hår och sen fotade vi massor och pratade med Foppa.
Hahah stackarn har problem :)

Nån som socialar inatt? (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0