Congrats!

Hej då cykelhjälm, hej barnförbjudna filmer, moppekort och byxmyndig!

Hann inte blogga igår, först skola, sen tandläkare, behövade 3 ggr men nae det funkade inte, så fick en ny tid ist..
Sen gick jag på stan med Jenizzzz. Vi gillar att äta!
Sen gick jag till friösören. Jani.. klockan fyra började vi klippa och slinga, halv tio var vi klara! 5 och en halv timma!
Helt sjukt. Men färgningen blev lite knasig. Rosa och vit.. Färgade 5 gånger, nu blev det iaf bra. Klippte lite kortare också.
Min frisör är bäst! Fick tårta, cola och hamburgare. Bobby kan slänga sig i väggen! Synd Blondinbella;)

Idag då. Happy birthday to me! Idag fyller jag 15!
Än har dagen varit great! Foppa sjöng för mig i bussen imorse. NO-prov gick väll ganska bra tyckte jag:)
Sen kom pappa med pengar och sa att jag skulle köpa fika, tårta blev det.Lite krig, och det var inte jag som startade de! Kul vare iaf. Sen hade vi svenska och sist SO. Haha nu vet hela klassen vad Knut har på sig på fest;)

Nu ska jag städa lite och sen kommer moster och några andra hit. Smörgåstårta och vanlig tårta blir det.

Kommentarer
Postat av: MALIN

Grattis på födelsedagen! =)

2009-02-04 @ 21:31:36
URL: http://haschplanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0