Träning

Nu är väskan packad. en hel resväska, och shit vad jag fick jobba för att få igen den. Egentligen måste jag inte ha med allt, men tänker att jag kan ju KANSKE behöva den tröjan och dom byxorna;)

Har varit och tränat också. Gick super bra! Karro var taggad och glad. Men på slutet blev hon lite less som vanligt. Men hon blir bättre och bättre, det är ju bra iaf. Vi tränade lite inkallning och sånt. Lärde henne att krypa också. Marita gillade inte riktigt det, men jag tyckte de var fränt:)
Marita hade klippt sig också, shit vad fint det blev.!


Nu ska jag käka lite och sen städa iordning i rummet. Det komer bli värsta bästa helgen :)

Pusss:)

Vrf går det inte att ladad upp bilder och videos?


När solen skiner, skiner vi..

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Vars ska du ?? :) <3

2009-02-12 @ 22:11:08
URL: http://hannasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0