torsdag

Sov morron till tio idag, rätt skönt, om man hade bott istan. Jag och Sara bor på landet och kommervanlig tid till skolan.
So första lektionen, gjorde klart allt :)
Sen engelska, diagnos, det blev iaf MVG på den!  Oja :)
Sen vare slöjd, gjorde klart kläderna till Nelson, sen sprang jag iväg med hans varnliga byxor:)
Det slutade med att han rev sönder dom :(
Sista lektionen var spanska, vi ska på typ 3 veckor, skriva minst ett A4 om nått spanskt talande land. Så vi behövde bara kopiera ut lite papper och sen fick vi sluta :)
Vänta på skolan ettt tag och sen gick jag in till stan och mötte Linn. For hem till henne ett tag.
Vi snackade massa skvaller, vi har inte träffats på en vecka:o
For hem, käkade och snart ska jag åka och träna. Tar med Karro idag så vi får väll se hur det går :)

I don´t think he realises how easily hemakes me smile,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0