Tisdag

Igår var det en bra kväll. Svävade på rosa moln liksom. Funhouse.

Sara och Rebecka har bra balans ;)
Skola idag då. Engelska diagnos på morronen, gick väll ganska bra.
Sen elevråd, ganska långt idag faktiskt, tur att vi har en skön soffa;)
Det blir iaf att åka på elevrådskongress i Umeå. Great.
Sen matte, Andre, du blev ägd!
Sista lektionen var So, shit vad jag och Sara jobbade:O
Vi gjorde faktiskt dubbelt så mkt som alla andra, duktigt.
Var typ glad idag också, fråga Camilla, jag kunded knappt andas!
Och jag höll typ på att fälla Sara, emn ja, så går det när killar goooes söta:)

Sen for jag iaf hem, somnade några timmar, nu har jag precit ätit och ska plugga lite.
Men sociala mycket!

Tell Me We Belong Together. <3



Jag gillar dig liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0