IF

Plugga
Duscha
Packa
Sova

nästan klar alltså (:

Just ja, Nu är det bäst att jag skryter lite om min pappa. han har köpt en ny bil. Som jag kan väldigt mycket om, fråga Rebecka om ni inte tror mig.
Pappa säljer försäkringar på fritiden, han är bra, ligger 6:a i Sverige av 140. Lite stolt över pappa är jag nog;)
Men han är nog ganska stolt själv, så det räcker nog och blir över;)
Han ville nog att jag skulle skriva att han var duktig på att sälja försäkringar, så om nån behöver en försäkring så är det ju bara att ni slår han en pling:)

Haha ja, det här var den enda bilden jag hade på pappa .. :P
Robert Sundqvist  
Klicka på namnet, och sedan vidare där det står if så hittar ni lite info (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0