Hej jag gillar att leka i snön

Vilken dag!
Först var det elevråd, lite seriösare än vanligt idag faktiskt, men inget intressant att ta upp typ.
Men jag sa faktiskt en bra sak iaf (:
Sen hade vi NO, håller på och jobbar om alkoholer, gick en sväng till ICA.
Sen bild, jag gjorde en snögubbe i lera och Agness ritade mig och my dream boy (:
På lunchrasten så blev jag och Sara vädigt uttråkade, så vi brstämde oss för att gå ut och snöbada varandra, kanske inte världens smartaste ide, men det verkade bra då. Och kul vare! Typ hela klassen stod inne och filmade men :P
Sen kom jag på att jag skulle rulla, klättrade upp på en snöhög och gjorde kullerbyttor ner. Sara var för feg och hoppade bara :)
Sen hade vi svenska, på matten fick vi tillbaka våra matteprov, två tredjedelar av klassen hade IG, bra jobbar!
Medelbetyget i klassen låg på 9poäng och godkännt var 10.
Jag hade G iaf, och det är jag nöjd med.
Sist hade vi SO, och jag är så jävla less på min klass, det går fan inte att jobba, var tvungen att sätta mig i korridoren. Det är jätte många som har klagat på det på sista tiden faktiskt.
Ajja, efter skolan var jag på stan ett tag, sen gick jag till farmor och väntade på pappa, somnade ett tag också.
Nu ska jag äta och sen blir det att plugga, har prov om franska revolutionen på fredag.

Puss :)


Kommentarer
Postat av: KramAnna

KramAnna var här och lämnade en kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0