Elevensval

Elevensval idag, först var det promenad, shit vad kallt det var!
Sen drog vi och käkade på frasses, haha Foppas mat var grön,.:S
sen köpte vi massa godis och gick tillbaka till skolan. Jag och Rebecka var lite depp, för våra loverboys var borta, men vi hitta dom (:
 Blev snöbadad av Foppa på skolgården och sen ramlade han över mig så jag slog huvudet i marken. Blev så jävla yr. Men Rebecka sa att jag inte fick gråta för de kunde ju vara nån snygging (:
Sen såg vi iaf film, typ dåligaste filmen ever, den var typ om renar !?

Slutade vid 2, drog in till stan med Rebecka, vi såg hon som man spottar på!!
Men nae, har inte spottat än.
For hem till Rebecka, asså är det nån som har plattis nr !?
Och FÖRLÅT Rebecka för att kag lura dig ;*

Nu ska jag äta lite och sen blir det att träna (:


Tell me something i don´t know  ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0