Dumpa han/henne på alla<3dag

Jag och Jennifer har en bok. EN dumpningsbok. Så nu ska ni få se hur man dumpar någon på alla hjärtans da.

'1.Jag har blivit lesbisk/ bög
2. Jag har blivit kär i din bästis.
3. DU är för omogen.

4.Du har för långa tår.

5. Du och din mamma är för close.
6. Du är för kort.
7. Det går för fort fram.
8. Mina känslor för dig har svalnat.
9. Du har knullat för många.
10. Jag vill ha fetare röv.
11. Du har för fult namn.
12. Jag tänder inte på dig, utan bara på dina vänner.
13. Enda anledningen till att jag var tillsammans med dig var för att komma närmare din bror/syster
14. Dina kalsonger luktar...
15. Jag gillar inte din parfym.
16. Du ljuger för mycket.
17. Du säger alltid att du älskar mig.
18. Du är för dålig i sängen.
19. Ditt hår är fför blont.
20. Dina jeans är för fula.
21. Din gitarr betyder mer än mig.
22. Du ser ut som Danny.
23. Du är för bögig för mig.

Vi har många andra ideer också, men dom är verkligen för oseriösa för att skrivas här.
Men nu vet ni hur man ska dumpa folk iaf :)

Denna bok skrevs i Oktober då det var dumpningsdax för mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0