9e och f?

Sovmorron idag, bara till tio över nio men iaf :)
Först kom tidningen och pratade med elevrådet, sen hade vi elevråd, ännu mer prat om kongressen, men nu borde det iaf vara klart på riktigt. Vican är super mega dum och vägrar följa med.. Vem ska jag då sociala järnet med?
Sen kom iaf en annan tidning och pratade med oss. Tog en massa kort, vi kunde tydligen inte sluta skratta.
Sen hade jag spanska, klarade mig ganska bra faktiskt :)

Haha ni skulle sett mig och Sara i korridoren. Ni vill inte veta vad hon pratade om.. Men ja, Sara skaffar sig sjäv erfarenheter. Läskigt.
Och tydligen är 9E och 9F populäraste klasserrna om man frågar tjejerna i 8E?
Jaja, men det är väll bra att veta?


Kommentarer
Postat av: millan

9F is the shit (; haha

XOXO

2009-02-18 @ 18:42:44
URL: http://hurskadetsluta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0