På den tiden var man ju söt..

Sitter och pratar med Sara. Hon var sjuk idag. Det var hemskt.
Kom på att om jag är utan Sara en dag så kollapsar allt.
Det märkte vi ju idag..

Jag kommer ihåg i sjuan då jag gillade en kille, han ville bli tsm med mig men
jag visste att min kompis gillade han så jag sa att det inte skulle bli nått.
Då blev han tsm med min kompis istället. Vad gör Sara då?
JO! Hon ringer till han och berättar hur äcklig min kompis är, hur ful hon är,
hur äckligt hon luktar, hur håriga ben hon har och hur ful hon är!

Jag vet, as taskigt, men hon förtjänade det. Och Sara är bara för underbar!




6 dagar kvar..

Kommentarer
Postat av: caroline

asså förlåt lina men det går faktiskt en gräns någonstans och säger du nej så får du ju skylla dig själv lite grann ,sen har du väll inte brytt dig om vad HON har tyckt tidigare, det sara gjorde var väldigt lågt måste jag säga..

2009-12-22 @ 20:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0