Love actually

Idag har jag fått min första julklapp!
En ny säng. Den är stor och bra. Och nu är det helsnyggt i
mitt rum också.

Jag och Jennifer pratar minnen för livet. Ett minne för livet är lätt "MMM CHIPS!"

Det var förra året, en kille som gick i nian bara stod och och helt
plötsligt skriker han MMM CHIPS!
En annan kille ba: Du, dom är gamla..
Men det sket den första killen i, det var ju chips. Så han åt dem och var as glad.
Det låter inte kul nu, men det är ett minne för livet.
Jag och Jennifer höll på att dö av skratt då.

Och jag kommer ihåg när vi började nian, vi nästan grinade för att dom hade slutat.
Nu saknar vi dom inte, bara lite när vi ser dom! :)


Kommentarer
Postat av: jennifer

Haha åh :') Minnen

2009-12-09 @ 16:15:27
URL: http://jjenniferbbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0