I´d rather be with you

Idag har Lina Maaria Sundqvist storstädat sitt rum! Jag käner mig hel
duktig, även fast det var under tvång från pappa.
Men nu är garderoben städad, dammtorkat allt, alla lådor är sorterade och
 har även dammsugit under sängen ;)
Det har varit super tråkigt!

Nu är det endast två skoldagar kvar, typ helt onödiga eftersom att vi ändå
inte har gjort nånting i skolan på typ en vecka. Betygen får vi på tisdag.
Jag vet vissa, men jag vill inte veta alla nu. Mycket roligare sen när man
öppnar brevet och får sig en överraskning.

Farmor var nyss här med julklapparna också. Men vi får inte öppna dom förrens den 23:e
Smidig är hon också.
Pappa ställde alla paketen på soffan åsså säger farmor
"Ni får inte öppna dom förrens den 23:e, men ni måste akta dom så att inte hundarna
äter upp pengarna där i"
haha, hmm, undra vad vi får i julklapp?
Hon är så söt.

Nu ska jag gå och göra nånting roligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0