♥ for you I´d do it all over again

Nu är det bara 7 skoldagar kvar tills jullovet. Jag längtar verkligen till julafton!
Men jag vill inte ha jullov. Hel konstigt, jag vet.
Men det blir så mycket med lovet. Man träffar inte alla varje dag,
vissa pratar man inte ens med. Jag vill se dig varje dag.
Jag vill pratar med dig.

Jag har 7 dagar på mig, annars måste jag vänta tills skolan börjar igen.
Och innan dess lär jag ju ha blivit galen eller nått.
Alltså, 7 dagar, måste hitta modet, jag vet att det finns,
de finns alltid annat, men just nu verkar någon ha stulit det.
Dax att dra på skattjakt!



You dont know how long i have waited,
 and i was going to tell you tonight
But the secret is still my own
And my love for you is still unknown
Alone



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0