The light

Jag tycker det är så underbart att så fort man är ledsen över
någonting som en kille har gjort
så säger ens vänner direkt "Skit i han, du är värd bättre!" jag säger också så.
Men alla vet att man bara
säger så. Innerst inne så vet man att han är bäst, snyggast,
snällast, charmigast, roligast, jaa.. Inte mår man bättre för att man får höra att han är dålig.
Varför säger man ens att han är dålig?

Även om du nu råkar vara dryg så vet jag att du är bäst.
Jag tänker inte lämna dig för det.
Det är svårt att gå därifrån innan jag ens har kommit dit liksom.
Du ska få din chans, inte för din skull. Utan bara för att jag blir så
himla mesig när jag ser dig. Så töntigt! Men så äre.

I sjuan kom jag och Vican på en sak!
 Om man gillar en kille i typ 9 månader
så tar det 9 månader innan man kommer över han.
 Det är sant, ni borde tänka på det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0