I´ll be there for you ♥

Man kan ha olika typer av vänner. Vänner som man alltid är med, vänner som man har i skolan, vänner som man träffar på träningar eller vänner man bara pratar med på elevråd.

Jag har en bästa vän. Hon heter Sara. Sara Landfors.
Jag har känt henne på riktigt i 3 år nu och hon är en sån person som man kunde
lita på direkt. I 7an sa jag min största hemlighet till henne. För man kan alltid lita på Sara.
I veckan fick jag veta hennes största hemlighet. Det känns så skönt att hon litar på mig.
Och jag vill att du ska veta att du alltid kan lita på mig!

Vi har så många oslagbara minnen tillsammans, vi har verkligen alltid roligt tillsammans och vi har bara bråkat en gång och det var bara töntigt.
Men jag kommer aldrig glömma våran bussresa från Luleå, jag kommer aldrig glömma hur vi alltid går och skriker åt varandra i skolan, jag kommer aldrig glömma sommaren 2009 med dig, med mopparna, med frasses och med dina ben!

Jag tycker att du är en stark person som har hållt din hemlighet för dig själv så länge, du är stark som kunde berätta det, du är en underbar vän. Och du ska veta att du alltid kan ringa till mig, när som helst. Jag älskar dig för den du är, dina galna dagar, dina söta posar och hur du alltid försöker vara seriös ;)

Det är de vänner som man kan
ringa till klockan tre på natten som räknas.












                                                       ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

ÄLSKAR DIG GMN!<3

2009-12-11 @ 22:26:13
URL: http://saaaralandfors.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Så glad man blir av att läsa sånt, det finns absolut inget bättre än riktigt bra vänner man kan lita på =)

2009-12-12 @ 11:19:48
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/
Postat av: Sara

blir fortfarande lika glad varje gång jag läser det här! Älskar dig bby! ;)

2011-01-03 @ 22:48:35
URL: http://slandfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0