ännu mer hundträning

Igår blev det en effektiv dag, ut och sprang vid halv åtta på morronen, for till mormor ett tag och sen var jag med Sara hela dagen :)
VI drog till Skogså och gormade massa. Helt cp damp!
Kul vare, sen drog vi till stan och käkade. Pratade massa å så. Träfffade Elina och Cissisär, var med dom ett tag, köpte B&J och sen kom Robin, Pontus och Albin.
Var typ as trött så drog hem. Kollade lite tv och somnade ett tag.

Idag sov jag ut, skönt,
Klockan två hade jag handlingskurs. Och vi tränade till typ  sju så det blev ett rejält träningspass!
Men de var faktiskt riktigt kul och nu är jag riktigt taggad för att börja ställa ut också!

Nu sitter jag och kollar på Trollkarens hemligheter, ganska intressant egentligen.

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0