polkagris staden

Glömd igen.

Skolan har hunnit börja, kul att träffa alla igen, är redan less på killarna i klassen men men..

Sitter i en stuga i Gränna just nu. De är perroträff i helgen.
Tog tåget ner i torsdagsnatt och det var massa förseningar och bajss. Men vi kom fram tillslut.
Igår så var det massa aktiviteter ute med hundarna och mycket människor, fick mkt beröm för framgångarna med hundarna! På kvällen var det gemensam middag och då hade jag en freestyle uppvisning som var mkt uppskattad.

Idag är det utställning, vi ska inte ställa. jag är trött. det är kallt ute. jag ids inte vara ute.
heheh :D

imorron åker vi hem igen, ska faktiskt bli skönt, jag är less på min familj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0