Hej dator

Det har blivit många långa dagar nu för det har åskat sjukt mycket här!
I början var det rätt mysigt med lite regn, åska och mys med Linn och Emma. Men när det började åska så mycket att vi 3 stod i hallen och skrek och åskan slog ner på gården var det fan inte mysigt längre!
Fy fan vad hemskt.
Så i 3 dagar har vi varit utan internet, telefon och tv.
Regnat har det gjort så man ahr inte haft så stor lust att hitta på nått heller.

Men förhoppningsvis så är det över nu,
Idag blev det iaf badet med kusinen och sen freestyle träning med Aqua.
Nån som vet nå kurser/ tävlingar i Freestyle som är nu?
Är taggad, men vill tävla eller gå en kurs nu, inte sen.

Nu blir det sängen och i morron massa hundträning!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan, lust att följa varandra via bloglovin? I så fall skriv tillbaka till mig när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Ha en bra dag

2009-08-13 @ 14:55:59
URL: http://miniimartina.blogg.se/
Postat av: Lisa Martinsson

hej, jag har en tävling på min blogg! Man kan vinna en presentkort. titta gärna in, har kommit lite nytt i min blogg också! :D

pusspuss :D

2009-08-15 @ 22:26:23
URL: http://lisamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0