Borttappade kalorier

OJ, jag glömde bort bloggen igen!

Jag ska börja blogga bättre. Hehe. Undra hur många gånger jag har sagt de nu..

Har iaf precis varit ute och sprungit med hunden, Skulle egentligen bara springa en liiiten bit. Men precis när jag kommit ut från gården så ser jag att några grababr från byn kommer cyklandes. Tuff som jag är så springer jag ju snabbare bara för att impa lite. Tänkte att dom ändå snart skulle vara förbi så då kunde jag sluta springa.
Men nej, så blev det inte. Utan tydligen så cyklade dom inte så snabbt. Och jag vägrade att helt plötsligt bara stanna upp och börja gå. NO WAY !
Det hade varit grymt pinsamt. Så det var helt enkelt bara att fortsätta spring. Och springturen blev betydligt längre än vad jag hade tänkt mig. Och till slut så kommer de ju ikapp. Då säger de Hej också. Lyckligtvis så lyckades jag klämma fram ett hej, mellan alla andningsförsök.

Och nu har jag precis tvingat lillsyrran att baka en kladdkaka åt mig. Måste få tillbaka alla kalorier som precis har försvunnit!


Bild från i helgen!
Foto: Stig Bourwall

Kommentarer
Postat av: Julia

Ni rockar! Grattis igen ;-)

2009-08-07 @ 18:49:46
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0