Back Home

Hann inte med att blogga igår.
Dagen började med att jag och syster målade pappas traktor, den blev riktigt blå och fin!
Sen ut och cykla med vovvarna, snabb dusch och sen alder med Sara och J.
Vi blev inte där länge utan drog in till stan. Hittade bara ett par solglasögen, men shit jag är redan kär!

På kvällen blev det fotbolls match på arenan och sen massa film.
Sov hos J också, hehe skadeglädje är bra(Y)
Studsmattan mitt i natten är härligt!

Idag då, for hem till mamma när jag vaknade. Hjälpte henne att målaa garaget och sen blev det in till stan igen. Blev en bh och en tunika :)

Nu ska jag ut och träna lite med doggsen :)



You know i love you so.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0