Agnes filippa näslund










Agnes, många av dom bästa dagarna i mitt liv har varit med dig. jag har inte så kul med någon annan som jag har med dig och jag skrattar aldrig så mycket med nån annan som med dig. Våra minnen är så sjukt bra!
Vem annars skulle jag elda upp min rumpa med ?
Vem annars skulle jag ligga ute med i regnet en hel natt ?
Vem annars skulle jag skratta så mycket så att tårarna rann  ?
Och vem annars skulle jag dela mina kärleksproblem med ?
Helt sjukt egentligen att vi har samma kärleksproblem just nu. Men vem annars skulle det vara med ?
Du betyder så sjukt mycket gumman och jag älskar dig massor! Jag gör vad som helst för dig och jag kommer alltid att finnas här för dig, hoppas du vet det.

Jag älskar dig på riktigt !

Kommentarer
Postat av: agnes

jag lovar dig lina, jag älskar dig mer än vad ja någonsin kommer älska någon grabb. å vi löser allt tlsm. <3



p.s ni andra, glöm de, de finns ingen annan ja ligger ute en hel natt i regnet me förutom min lina, ;>

2009-04-13 @ 14:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0