Otrolig resa till Småland !

Vilken resa alltså, blandad med massa känslor.

Torsdag : Tåget gick vid nio. Vi hade sjukt kul, åkte buss i typ 7 timmar, och tåg i massa timmar. Det tog 24 timamr totalt. Vi sov typ inget. Eller Louise sov på bordet och sov i 3 timmar, jag och Hannes sov typ en halv timma och joel sov ingenting.
Vi hade svin kul i Sthlm och på alla andra ställen vi stannade på också. Men när vi var framme i Emmaboda så mådde alla dåligt och var svin trötta.

Fredag : Kom fram, checkade in, vi ville sova men det fanns ingentstans vi kunde göra det på. Vi minglade lite och sen gick vi och käkade. Louise som är vegetarian ville äta en blodig stek (?)
Sen började vårat arbete. Min grupp jobbade med skolregler, ganska sjukt att vi kan påverka sånt egentligen !
Hade en otroligt bra grupp, alla var så glada och positiva hela tiden ! Vi lekte många lekar och disskuterade massa.
Sen blev jag och Saga interjuvade av radio också. Ganska fränt med vi var sjukt nervösa.
Var trött på kvällen så orkade inte göra så mkt, vi hade ju faktiskt varit vakna 43 timmar !!

Lördag  : Upp super tidigt för en massa möten. Enda rasterna vi hade var under lunch och middagen. Och på kvällen då, men vårat möte höll på till ungefär tio.
Blev att vara ute med Emma och träffade lite killar från Emmaboda, ganska trevligt. Gick och la mig vid två.

Söndag : Träffade en sjukt söt kille! Han var snäll, han sjöng och spelade gitarr. Min plan var att fråga om han ville gå på banketten med mig, men det vågade jag inte. Utan jag gick med Emma och Saga (:
Banketten var ganska rolig, dom sjöng massa och hade talangjakt. Emanuel och tjejen han sjöng med vann. Dom var sjukt duktiga tyckte jag.
åt massa god mat och sen drog vi och dansade med massa andra. eller Saga gick la sig men jag och Emma var tagagde.
Vi dansade sjukt mycket, och alla var helt vilda. Jag dansade med Emanuel, han är så sjukt söt, världens gulligaste smile och allt. Och en sak som var helt sjuk det var att när han rörde mig  så blev mina ben helt svaga. Helt sjukt för sånt händer ju bara på film ! Eller ?
Blev att gå och lägga sig sent även idag..

Måndag : var sjukt trött på morronen men vi var tvugna att stiga upp extra tidigt för att packa ihop allt.
Hade möte hela dagen, råkade somna till en liten stund, men det var jag inte den enda som gjorde, nästan hälfen tror jag gjorde det.
Vi var tvugna att åka lite tidigare för att hinna med tåget, jag var svin orolig att jag inte skulle hinna säga hej då till emanuel. men jag hann. Tur det för annars hade jag typ inte överlevt. Jag blev typ helt förälskad i han, sa inget till han för han hade nog trott att han var dum i huvudet. Men han är så söt ..
Synd bara att han bor i Norrköping, så kommer nog aldrig se han igen.
Tågresan den här gången var inte lika dryg för vi sov typ hela tiden.
Var tvungen att berätta en sak också. Sjukt dåligt samvete jag fick.

Kom hem vid elva, så sjukt skönt, drog på sterion på högsta, duschade och fixade mig. Sen gick jag in till stan och mötte tjejerna i klassen. Åh så härligt att träffa dom igen. Och höll nästan på att ramla för att dom kramade mig så mkt. Har verkligen saknat dom! fast Sara slog mig hela tiden för att min dialekt är lite konstig just nu.

Nu ska jag bara se på tv och ta det lugnt. Är ledig resten av veckan, så skönt !

Bilderna kommer i ett annat inlägg :)

Kommentarer
Postat av: åström

Vad var du tvungen att berätta? ;/

IMORGON SKA JAG TRÄFFA DIG OCH JAG SKA DÅ MINSANN KRAMA DIG JAG MED!

2009-04-07 @ 22:12:26
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: jennifer

din dialekt var LITE konstig? hehe, den är typ sjuk! :D <3

2009-04-07 @ 23:18:37
URL: http://jjenniferbbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0