usch va jag inte alls gillar dig

ja, jag vet att min blogg suger just nu. Men orkade inte blogga igår. Men körde lite cross och så (:

Idag då, första skoldagen på typ 3 veckor! Man har verkligen saknat folket.
Ganska lugn dag, eller ja, vi hade ju matte diagnos, men alla rätt to me (:
Man är ju liksom bäst ;)
Sara strippade lite i omklädningsrummet också, men det är sånt man måste leva med om man har såna vänner :)
Vi förföljer folk också, stackars boysen, eller idag vare faktiskt synd om en tjej ;s

Efter skolan gick jag till stan med Rebecka, fikade med Sara och Anna också.
Sen kollade vi runt på lite affärer, träffade Elina och snackade massa med henne också. Trevligt (:
Men shit vilken bitch du är !
For hem, rastade vovvarna, dom hade slagits lite medans dom var ensamma hemma, så en av vovvarna haltar lite nu, men det är inge allvarligt :)
Har nyss käkat, Marita är inte hemma så det blev take away från 7 eleven :)

Ikväll blir det att ta det lugnt och ev plugga lite, om jag orkar, annars tar jag de nån annan dag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0