Sunnyday

Dagen började med läskiga saker uschusch, sen aktivSo, det var super varmt ute ! typ sommar.
Sen vare massa redovisningar, på lunchen spelade vi lite basket, vi var grymma !
Sen svenska, jobbar med kärlek, jag ska skriva om en kille som betyder mkt för mig, vem ska jag skriva om ?
Så slöjden satt vi ute och jobbade. Och på språkvalet såg vi film.
Sara hade typ mega damp också, ojojoj, hon typ rullade på bänken ;)
har varit en ganska trevlig dag faktiskt :)

Men du får aldrig mer skrämma mig sådär.

Har nyss varit ute och gått med hundarna och nu blir det att plugga.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gillar dit citat i headern ;)

2009-04-25 @ 11:47:50
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0