ja, vi är helt sär

Vilka härliga vänner man har !
Just nu kör vi krig på msn.
Ja, Julia, innerst inne så älskar jag nog dig ;)
Men som Hannes sa, Riktigt långt inne. Då det så.
Jag och Sara har en klubb, för dom som inte fattar vad Julia pratar om.
Sara tycker att julia är en dryg bitch (:
SLICKA PÅ ****** RUMPA, JULIA !
Myssssssss (:

JA, vi är helt störda, men som sagt var, innerst inne älskar jag dom. Inte så långt inne heller, men ssssch, tyst, låt dom tro det ;)
Mohahhaha !

Och jag saknar dig ! KOM HEM !
Det är ganska jätte super duper mycket olagligt att vara borta så länge utan att prata med mig (:


Kommentarer
Postat av: J

OCH JAG ÄLSKAR ER!

alltså jag saknar fan skolan!

eller ja, skolkamraterna

puss på dig prinsesstårta ;

2009-04-19 @ 01:12:40
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0