it´s going down down

Orkade inte blogga igår. Men det blev rätt sent. Pluggade spanska..

Försov mig iaf i morse, Linda fick skjutsa mig till skolan, men hann i tid ändå.
Först aktivsvenska, sen HK, vi hade mästerkocken, jag lagade tacopaj och den var super god !
Och sista lektionen var spanska, det gick faktiskt gansak bra.
Sen drog jag och Rebecka till stan, vi köpte Jordgubbar och maraboue gissa om man fick nå sommarkänslor. Det har varit jätte varmt idag också.
Sen träffade Elina så vi satt och snackade med henne ganska länge, och sen kom Robin också.
Vi bles less på stan och drog till Rebecka och käkade.

Nu blir det NO plugg. Jag ska skriva en uppsats om typ sex och samlevnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0