Gårdagen

For in till stan och köpte en present åt Sara, och då snöade det !
Jobbigt värre.
Var iaf trevvligt att äta med alla, hade super kul, fick ont i magen av allt skratt till och med.
Sen gick vi till Rönnbäcks och käkade glass.
När vi var klara gick vi in till stan jag och Jennifer hade super damp och sjöng (:
Mötte Rebecka och Foppa i stan så då blev det att dra till frasses. Och sen drog vi till mig.
Var inne och chillade men jag blir super mega hyper så vi gick ute.
Dampade lös totalt. Snöbadade Foppa, Woho !
Vi tog värsta promenaden typ. Haha Pontus såg på film ;)
 
Jag och Rebecka har bestämt att kärlek suger också. Bajs.
MOget liksom.

Jajja, That´s it .

So sweet, So beautiful <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0