FoppizzzzTowwwlizzzz

Har varit med Foppa hela dagen.
När vi var på stan så mötte vi värsta coola vovven, hahah.
Vi drog ett varv med bussen också, sur gubben sa att vi inte fick åka länge ;o
Då gick vi en bit och hoppade på på nästa hållplats ist ;)
Sen drog vi till han då var vi värsta duktiga och lagade middag. Korvstroganoff och ris. Vi var faktiskt ganska duktiga (:
Och sen tog vi de typ bara lugnt framför tv:n

For hem, käkade, städade lite i rummet, tråkk och nu har jag precis varit och tränat en timma. Shit vad duktig jag är!
Hahah men nu funderar jag på tv och glass ?
Inget bestämt än ;)
Eller det blir iaf att se Grey´s snart.

Sara är i Sundsvall och kirrar killar också. Men jag har ju hittat my dreamboy och nej, det är inte lockis :)


Rätt ofta har jag damp (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0