Drama i Boden

Åh vad  jag har blivit dålig på att blogga. Men snart kommer jag igen ska ni se.
Igår hände minsann saker i Boden, skottlossning och allt. Det var en kille som var med pistol och höll på i stan så poliser från både piteå och Luleå kom hit, dom spärrade av med prickskyttare och allt. Killen hade en soft air gun..
Sen så fyllde farmor år också så vi var där och käkade och träffade lite släkt. Det var gott!
Och sista nyheten, vet inte om det är så många i Boden som vet det men, Vi ska få en nöjespark!!!
Men karuseller på sommarn och på Vintern blire en skidbacke, det är planerat och bestämt, ska vara klart senast 2011.


Idag har jag arit hos mormor och morfar. Morfar är sjuk. Han har legaat påå sjukhuset och blivit opererad. Men han blir frisk.
Sen skulle jag och Linn egentligen lyssna på musiksaken, men det blev inte.
Så sen orkade jag inte göra nånting annat heller. Så det blev att ta det lugnt hemma. Har suttit och sökt en moppe hela dagen också. Men hittar ingen bra. Nån som har en moppe åt mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0